Penisförstoring?
12.12.2020
Hej såg på youtube att i usa bland annat kan man förstora sin penis genom att läkaren tar fett från buken o injicerar i penis, går det också i finland. Undrande kille

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
14.12.2020
Hej,
Ja, dessa operationer görs även i Finland på flera privata läkarkliniker. Priset för ingreppet varierar beroende på vilken klinik man går till, men från 2500euro och uppåt.
Problemet med dessa operationer är att fettet i många fall tas upp igen av kroppen, så att ingreppet måste göras på nytt. Med andra ord är resultatet inte bestående.
Nu har jag ju ingen aning om vilken storlek din penis har, eller om detta var en rent hypotetisk fråga. Men jag tycker det finns bättre saker du kan göra med dina pengar. En större penis definierar inte ditt värde eller hur skicklig du är på att tillfredsställa din partner. Då är en betydligt viktigare sak det att ni kan kommunicera - och det är helt gratis.
De flesta privata kliniker i Finland har hemsidor bara på finska. Men om du googlar på "peniksen paksunnos" så hittar du flera kliniker som erbjuder dessa ingrepp. Personligen tycker jag att du skall låta bli :)
Kram
Tessi