Pitten
20.05.2015
Hej!
Det är nämligen så att min pitt (om man nu kan kalla den för det) är 14cm i omkrets. Har hört att medelomkretsen är större men är inte säker så är min pitt liten, medel eller stor i omkrets? En annan sak jag undrar över är att varför den inte ser lika stor ut som de man ser på porrfilm. De som är i filmerna har mycket större än mig och dessutom så sprutar de jätte mycket jämfört med vad jag gör. Micke

Hälsovårdaren-barnmorskan Annika svarar
20.05.2015
Hej Micke! Mycket mycket få kvinnor vill ha en karl som är utrustad som de på porrfilmerna. Tro inte att det är alla kvinnors ideal!! Det är såå mycket fake i porr-filmer! Skulle du veta vad allt som är fake skulle du aldrig mera bry dej om att kolla. Så glöm helt enkelt det du har sett. Jämför dej inte med porrfilmerna som om det skulle vara ett idel. En finländsk mycket känd sexolog har sagt att kvinnan ska älskas med händer och ord. Det är såå mycket mera än killens in-ut-in-ut som gör den sexuella upplevelsen för kvinnan. Och definitivt mycket mera än penisens centimetrar!!
Slidan är i medeltal 15 cm djup. Men slidan har egentligen bara känsel de första centimetrarna. Slidan är fenomenalt skapad som ett omvänt paraply, veckade väggar som blir större eller mindre efter behov. 90% av penisarna är 9-22 cm vid stånd. Du prickar alltså in precis i de 90 procentarna. Du är helt normal.
Du kan läsa mera här, ifall du är intresserad att veta mera.
Med vänlig hälsning,  Annika         barnmorska - hälsovårdare