Snopp problem
23.09.2021
Hej desibel. Jag ha samlag med en tjej ja tänkte ha anal bara så du vet så är min kuk 12cm är det tilräckligt men blir kulen brun när man drar ut den u röven Anal

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
27.09.2021
Hej,
Precis som med alla former av sex så är det viktigt att man kommunicerar om det, så att man är säker på att båda vill samma sak. Detta gäller i all synnerhet analsex eftersom det kan vara väldigt smärtsamt om man gör fel.
Du skriver att din penis är 12 cm lång, och ja det är alldeles tillräckligt för att du skall kunna genomföra ett samlag. Då det kommer till analsex är det kanske rent av en fördel.
Du frågar om penisen blir brun då man har analsex, och det beror främst på om ändtarmen är helt tömd eller inte. Vill man vara helt säker på att inte få avföring på penisen så skall man inte ha analsex eftersom det givetvis alltid finns en risk för det. Men mottagaren kan också gå på toaletten före och tvätta sig, så är denna risk mindre.
Hälsningar
Tessi