Sparkad på penis
11.10.2019
Hej, jag fick en skithård spark rakt på ollonet, asså tänk dig typ som
Ett spikrakt finger som åker rakt in i en väg, typ så preciserad var sparken. Gjorde skit ont och jag till toan direkt för att kolla upp saken, min penis var då ovanligt liten jämfört med vanliga fall. Såg typ ut som ett russin fast lite större. Iallafall hade ont i 1 timma typ sedan gick smärtan över. Men grejen är den att enda sen dess har mitt stånd blivit sämre, cirka 1.5 cm kortare och lite smalare med. Tror ni att det kan ha varit pga sparken? Eller inbillar jag mig bara, grejen var den att sparka träffade på det sättet som gjort mig mer orolig liksom som att man sparkar in den i kroppen typ. Hört om en kille som fick en så spark så hans penis hamnade på insidan av kroppen typ och slutade växa därefter, därför blir jag orolig Kdkdkd

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
14.10.2019
Hej,
Jag tror att det var sparken som påverkade din förmåga till erektion strax efter sparken, men jag tror att problemet kommer att lösa sig av sig själv med tiden. Det låter helt normalt att vävnaden påverkades av sparken - precis som den skulle göra var som helst på kroppen. Om du inte längre har ont så är det nog bara att ta det lugnt.
Det känns ju i största allmänhet konstigt att ett så känsligt organ placeras utanpå kroppen, där det löper sås stor risk att utsättas för olyckor. Men kroppen är trots allt rätt bra på att ta hand om sig. Ge det en vecka så borde du nog vara återställd.
Kram
Tessi