Stånd hela tiden
24.11.2021
Hej, nu e de så att jag har stånd hela tiden d jag e med min flickvän. Vi har varit ilag 6 månader och kag trodde det skulle försvinna, men har konstant fast vi bara sitter bredvid varandra. Varför är det så? Vad kan jag göra? Kommer det alltid vara så?
Ps. Ibland kommer det lite även i byxorna inte mycket men väldigt lite Snopplappen
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
26.11.2021
Hej,
Att ha stånd väldigt ofta är inte onormalt på något sätt! Och sen tänker jag att du tycker väldigt mycket om sin tjej, och dessa känslor uppmuntrar såklart din penis att bli hård! Det kommer att gå över, jag lovar!
Och att ha stånd när man sitter bredvid någon man tycker väldigt mycket om, får penisen att reagera ännu mer - då spelar både närhet och känslor in.
Men var inte orolig, du är alldeles normal och det kommer lugna sig. Jag tänker att det bästa du kunde göra är att prata om det med din tjej! Det finns inget att skämmas över!
Kram!
Malin