U gay? Kuk säri?
11.08.2018
Hej d bell är ni feminister? Hur som helst undrar jag varför ni har en kuk som d bell logo??? De kunde lika bra vara nåt annat..neutralt..eller? Eller en kuk och en fitta??? Jag föstår inte rikti:p menmen hare så bra i fortsättninge sku va tacksam fö snabbt svar lol
H. Gay bitch Wei dog

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
13.08.2018
Hej.
Naturligtvis är vi feminister. Vi tror på lika rättigheter och skyldigheter oavsett vilket kön man upplever att man har.
Tittar du noga på vår logo, och håller i minnet att vi heter "decibel" så kanske din fantasi kan sträcka sig till att se ett par hörlurar? Således är det alltså inte en penis, och därför finns inte heller någon anledning att blanda in andra könsdelar i sammanhanget. Jag kan tänka att ett par hörlurar är ganska neutralt?
Bra att du frågar då någonting är oklart. Det är ju därför vi finns.
Kram
Tessi