Kuk
04.12.2019
Min kuk är så stor att det är ett problem.jag har svårt att köpa både byxor och kalsonger vad ska jag göra.Men jag vill inte säga till min mamma för det skulle bli ätten pinsamt (den är 27cm)
Anonym

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
11.12.2019
Hej.
Av flera olika anledningar har jag svårt att tro att din text är seriös. Och jag tycker därför att det är orättvist mot de personer som faktiskt skickar in frågor och behöver hjälp att jag skulle slösa tid på att skriva ett svar till en påhittad situation.
Men i det skede du faktiskt har ett riktigt problem, och inte bara vill sitta med kompisar och fantisera om att era könsorgan skulle vara större så vet du var du kan få hjälp.
Tessi