Ont i bröstet
25.10.2022
Hej jag har ont i bröstet det känns som att det är en liten boll i bröstet. är det farligt skulle jag behöva söka vård

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
26.10.2022
Hej,
Det är jättesvårt att veta vad det kan vara du har i bröstet eftersom jag inte vet var någonstans det är eller hur det ser ut. Jag tycker därför att du skall börja med att gå till din skolhälsovårdare så får hen ta ställning till vad det kan vara.
Jag trir INTE att det är någonting farligt, men eftersom du själv är orolig så är det bättre att du går och talar med hälsovårdaren än att du lämnar o funderar på saken.
Kram,
Tessi