Orolig
18.11.2022
Hej! Jag har en knöl/ utbuktning på benet eller vaden.
Det gör att mitt ben är styft, gör lite ont nertill men inte över hela knölen, tycker den växt lite. Och känns annorlunda haften sedan sommaren / våren bör jag vara orolig och kolla upp? Hejsvejs

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
18.11.2022
Hej,
Jag tycker nog att du skall kolla upp saken med en läkare. Det är jättesvårt att veta bara på basen av det du skriver vad det kan vara, så det är bäst om du bokar en tid så att en läkare får ta ställning till saken. Ring och boka en tid så fort som möjligt.
Precis som alltid då det är någon man har en crush på och skall försöka visa det så finns det ingenting som slår direkt ögonkontakt och leenden :) Du får helt enkelt slå på din charm och vara lite extra trevlig med hen.
Kram,
Tessi