Psykopaatti
16.08.2018
Eilen äiti suuttui siitä että kissa pissasi lakanoihin minulle koska en ollut muistanut laittaa ovea lukkoon. Kello oli paljon ja halusin nukkumaam niin sanoin että en nyt pese lakanoita ja oli aikainen herätys sanoin pesen ne huomenna. Äiti alkoi huutamaan ja menin huoneeseen ja laitoin oven lukkoon. Äiti yritti kaiken keinoin päästä huoneeseen potki ovea yms. Sitten hän sanoi että hakee kirveen autotallista. Juoksin sillä aikaa ulos koko talosta. Myöhemmin hän sanoi että en ole enään tervetullot kotia. Muutan sitten iskän luo. Olen alannut pelkäämään häntä. Aamulla hain tavarat ja huuto jatkoi. Pelkään etten nää enään rakasta koiraani. Voiko hän olla psykopaatti jos ei saa tahtoaan läpi raivostuu ja ei koskaan pyydä anteeksi tai myönnä olevansa väärässä.mummi yritti puhua hänelle mutta hän raivosi iäkkäälle ihmiselle joka on niin väärin. Psy
Hannele klippt2

Ungdomsinformatör Hannele svarar
17.08.2018
Hei "Psy"!
Kiitos viestistäsi. Kerroit, että äitisi huutaa ja saa raivokohtauksia ja olet alkanut pelkäämään häntä. Ei ole oikein, että äitisi huutaa sinulle tai että sinun pitäisi pelätä häntä, hän on kuitenkin äitisi. Onko sinulla mahdollisuutta muuttaa isäsi luo? Kuulostaa siltä, että äidilläsi on kovasti huolia ja stressiä ja purkaa sitä vääriin ihmisiin, kuten sinuun tai sinun mummoosi. Sinulla on oikeus rauhaan omassa kodissasi, jos äitisi ei voi sitä sinulle antaa, niin ehkä on parempi että asut isäsi luona jos se vain on mahdollista.
Voisitko sanoa äidillesi, että sinua pelottaa kun hän huutaa ja raivoaa? Kerro rohkeasti miltä sinusta tuntuu, ehkä hän sitten pysähtyy miettimään ja yrittää rauhoittua.  En usko, että äitisi on oikea psykopaatti, hän vain purkaa huonoa oloa väärille ihmisille. Voisiko äitisi mennä juttelemaan jollekin ulkopuolisille huolistaan? Kuulostaa siltä, että äitisi oikeasti kaipaisi nyt apua, ainakin jonkun ketä kuuntelee. Sinä et kuitenkaan ole äitisi hoitaja, eikä ole oikein että joudut pelkäämään äitiäsi. Toivottavasti tulet näkemään sinun koiraa.
Kaikkea hyvää sinulle!
Ystävällisin terveisin; Hannele :)