bröst
25.03.2016
hej , jag undrar om det finns verkligen tabletter som kan förstora brösten utan farliga biverkningar? här är sidan som jag hittade http://breastfast.se mår jätte dåligt över mina, har st. 65A och är 20 år. tack för svar!

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
29.03.2016
Hej.
Tyvärr. Medicinerna som säljs på sidan är en bluff. Det finns helt enkelt inga piller som kan göra att dina bröst (och endast dina bröst) skulle växa. Tyvärr finns det ju en enorm marknad för denna typ av "mediciner" eftersom det precis som du finns massor av andra kvinnor som önskar att de hade perfekta, stora och fasta bröst.
En liten ledtråd om att medicinerna är bluff är t.ex. att det ingenstans på hemsidan står vad "medicinerna" innehåller, d.v.s. vad de har för verksamt ämne och/eller i vilken mängd. Det finns inte heller några kontaktuppgifter till firman och sidan innehållar massor av språkfel. Om man läser deras köp och leveransvillkor så kan man se att företaget som säljer medicinerna i stort sett frånsäger sig allt ansvar för produkten som säljs på sidan.
Man önskar ibland att det skulle vara så enkelt att man bara kunde betala för lite piller och så skulle brösten växa eller kilona rasa eller penisen växa. Men det fungerar helt enkelt inte så. Istället för att fundera över de fel och brister som du tycker finns i ditt utseende så tycker jag att du skall sätta tid på att bygga upp din egen självkänsla. Var snäll med din kropp - den är din egen och den vill dig så väl. Den förtjänar att bli älskad och accepterad av dig.
Kram
Tessi