joo sex osv
04.02.2020
Tjena!
Jag vill kunna få orgasm med min kille. Dock lite problematiskt för att jag knappt kan få orgasm när jag onanerar själv så hur fan ska jag få det när han gör?? Alltså jag vill kunna få orgasm när han fingrar mig. Vi är så pass bekväma med varandra att jag skulle kunna förklara för honom hur han ska göra men jag vet ju inte själv? Alltså hjälp mig hmm

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
04.02.2020
Hej,
Jag förstår din önskan om att kunna komma tillsammans med din kille, men precis som du skriver så är det kanske inte så lätt eftersom du inte heller själv är expert på din egen kropp ännu.
Fördelen är ju att alla dagar är en ny möjlighet att lära känna dig själv lite bättre. Det kan hända att duschen är lite lättare än med handen eftersom den stimulerar på ett lite annat sätt och fördelar trycket/vibrationerna annorlunda än man kanske lyckas med bara handen. Rådet jag har angående det är hur som helst att bara fortsätta försöka - och (även om det är lättare sagt än gjort) försöka att inte stressa över det. Ju mer du ställer krav på att det "måste lyckas" desto svårare blir det att slappna av och bara känna efter.
Jag tycker att du skall besöka citymarket i närmaste stad och köpa en vibrator. Det finns flera olika modeller av märker "smile makers", och de finns i hyllan med kondomer och glidmedel. Jag tror att du kommer att tycka att den är effektivare än duschen, och med hjälp av den så tror jag att du och din kille kan ta reda på hur ni skall göra för att få dig att komma. Men även här - försök att inte ta någon stress över det utan känn efter.
Hoppas att det funkar. Ha tålamod och njut!
Kram
Tessi