Ni svarar inte ????????????????????????????
10.09.2021
Hej jag försöker vara så snäll som möjligt att jag blir väldigt arg och ledsen på er när ni inte svarar det här uppförande är verkligen inte okej Terha

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
Ungdomsinformatör Kix svarar
Ungdomsinformatör Piia svarar
10.09.2021
Hej,
I nuläget har vi avpublicerat 14 av era "frågor", där största delen faktiskt inte innehåller en fråga utan ni mest verkar ha ett behov av att skriva ner könsord och sexuella fantasier. Och det är helt normalt i tonåren att det känns spännande. De av  frågorna som är sakliga eller någon kan ha nytta av att läsa har fått bli kvar - som ni säkert har märkt. Dessa frågor kommer att bli besvarade inom 5 arbetsdagar av en sakkunnig på området.
Som jag redan förklarade; i det skedet då du verkligen har någonting du funderar över eller behöver ett svar på så hjälper vi gärna.
Men lita på att i det skedet det handlar om personangrepp eller hot så är det ganska långt ifrån vad vi uppfattar som "skoj". Och om det upprepas så kommer vi att kontakta polisen eftersom det handlar om ett brott.
Hälsningar
Tessi, Kix och Piia