Singel ;)
02.06.2021
Kix itt råkar e va så att du e singel? Kan ja add de nånstans? eller e ja för ung för dig? Kille 18 år! Snygg

Ungdomsinformatör Kix svarar
03.06.2021
Tjena!
Tack, vad smickrande! Modigt att fråga.
Men tyvärr, jag är inte singel, och antagligen lite för gammal också i ärlighetens namn :D
Men det är ju alltid kul att ha en liten crush på nån, även om det kan kännas frustrerande också om personen inte är tillgänglig. Men ta den energin och intresset för andra människor med dig ut i livet, för man tenderar att få en öppen och attraktiv utstrålning av det som gör det lättare för andra potentiella partners att hitta en. Förhoppningsvis dyker det snart upp någon fin typ som passar dig :)
Ha det bra!
Kram, Kix