Vad hände egentligen? (Ganska akut)
24.07.2019
Hejsan! Det hände nått för kanske en timme sen som jag är så jävla äcklad över och vet inte hur jag ska göra. Jag är hemma hos min pojkvän,han och jag låg i hans säng och myste och såg film...men tillslut så var hans kuk i min mun för han blev hård...när jag sugit av honom i kanske 1 minut så kände jag bara hur nått vääääldigt surt och varmt ocv jätte tjockt började vätska ur hans kuk. Det var INTE sperma för han kom inte och jag vet hur sperma smakar för har svalt det några gånger...och han (min pojkvän) säger alltid som det är så jag vet att han ljuger inte. Han säger att han varken kissade eller kom så ingen av oss vet vad dendär äckliga tjocka smörjan vad förnåt. Han sa även att det gjorde ganska ont när den vätskades ut. Han ville jag skulle ställa denhär frågan för båda av oss vill veta vad det var. Han hade även en könssjukdom för nått år sen,men den har han fått medicin för och den är helt borta idag och han och jag använer ALLTID kondom och har aldrig haft oskyddat sex och han tvättar sig noga varje dag noggrant på kuken så det är inte det att han är smutsig...
Hjälp oss!!!!! Fyyy
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
29.07.2019
Hej Fyyy,
Det låter som om det var en såkallad ”försats” som kom. Den kan vara mer grov/tjockare än utlösningen som kommer i samband med orgasm. Man känner inte när försatsen kommer, den finns redan vid urinrörsmynningen när personen får stånd.
Försatsen vidgar, smörjer och rengör urinröret inför utlösningen. Många gånger innehåller försatsen även en liten mängd spermier. Hur mycket försats som kommer är olika från person till person, och kan också vara olika vid olika tillfällen. Yngre pojkar kan ha mer försats än äldre pojkar, och för en del blidas det mer försats ju längre tid man är upphetsad.
Om oro för eller tankar om könssjukdom finns, skadar det aldrig att testa sig igen, för att på så sätt få veta med säkerhet! Könssjukdomar kan smitta även genom oskyddat oralt sex, t.ex. vid avsugning.
Kram!
Malin Wiik-Norrman