Varför är min snopp så stor
20.12.2022
Varför är min snopp så stor då jag ska ha sex me en brud så klagar dom att han e fö stor är det någonting jag ska bara oroad över Bd

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
20.12.2022
Hej,
Jag är medveten om att din fråga inte är riktigt seriös, men eftersom det verkar vara spännande med stora penisar (vilket också är helt normalt för killar i din ålder) så skall jag svara på din fråga.
Det är mycket sällsynt att penisen faktiskt skulle vara så stor att det inte går att genomföra ett samlag. Du kan ju tänka på att kvinnor t.ex. klarar av att föda barn, så slidan är väldigt elastisk och vidgas då tjejen är upphetsad. De gånger en tjej upplever att det gör ont så beror det oftast på att hon av olika anledningar spänner sig vilket kan göra det svårare att komma in. Det du då får försöka jobba på är förspelet, och hur du kan få henne att slappna av och känna sig bekväm. Sex handlar inte om att den ena "ger i" och den andra bara "tar emot" utan det skall handla om att det känns skönt för båda två och att båda två njuter.
Med andra ord är det inte en stor penis du behöver för att vara "bra i sängen" utan du behöver ha förmågan att tänka på din partner och se vad hen behöver just då.
Lycka till.
Tessi