Vet inte nu
26.02.2020
Vad kan det bero på när jag har haft samlag med min flickvän dom senaste två gånger och efter så har hon typ tappat känseln i benen och typ inte kunnat gått efter på cirka 30min och blivit trött.
Malin W N

Barnmorska och sexualrådgivare Malin svarar
27.02.2020
Hej,
Det är svårt för mig att säga vad det kan bero på!
Det vore bra om hon träffade en gynekolog, eller annan läkare för att få utrett vad det kan vara. Eventuellt en fysioterapeut.
Får hon orgasm? Det kan vara orsak till att hon blir trött i kroppen, för det kan bli efter en orgasm. Men att hon tappar känseln i benen och inte kan gå, låter som att någon behöver få titta och undersöka saken närmare.
Ring egen hälsovårdscentral eller en gynekologisk mottagning och boka en tid!
Kram!
Malin Wiik-Norrman