Valde fel "bank"
02.03.2018
Hej, en lite dum fråga men jag shoppade online och i utcheckningen där man ska välja vilken bank man vill betala med så valde jag fel. Märkte detta först efteråt och tryckte då på "tillbakapilen" och kom tillbaka till sidan med produkterna kvar i min varukorg. Har min beställning fortfarande gått igenom, jag har inte fått något bekräftningsmail. Om beställningen har gått igenom, hur betalar jag då detta???? hmm

Ungdomsinformatör Ida svarar
06.03.2018
Hej!
De finns inga dumma frågor. :) Nu vet jag inte vilken sida du beställde ifrån, men utifrån det du beskriver så skulle jag säga att nej beställningen har inte gått igenom. Eftersom du hade valt att betala via banken direkt, vilket du inte gjorde och att dina varor var kvar i varukorgen efter. Du har inte heller fått någon bekräftelse på din beställning och det borde nog komma snabbt.
Om du är orolig över om beställningen har gått igenom eller ej ännu, så kan du gå in på hemsidan och sök efter kontaktuppgifter. Så du kan skicka ett mail åt dem och kolla om de fått in någon beställning från dig.
Hälsningar Ida