Fel med min kuk? Hjälp
16.03.2020
E skraj att min kuk e typ skadad nu eller nått. Lider av våta drömmar varje jävla natt sedan typ en vecka. Har försökt fixa d och försökt runka på dagen fö ti lätta trycket och så men de lyckas int. Får inte ens stånd alla gånger fast jag försöker va lugn o bli upphetsad. Om jag klarar av att få stånd så kommer ingen utlösning!!!
Är så jäva less på att vakna varje morron i en kladdig säng nu. Före dessa våta drömmar började så runkade ja ibland typ 1gång i vecka och allt var normalt. Nu klarar jag int av att runka men får utlösning varje natt vad e d som händer med min kuk? stifflerrr

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
24.03.2020
Hej,
Du behöver nog inte oroa dig, jag tror inte att det är någonting som är fel. Jag kan förstå att det känns jobbigt att vakna i en blöt säng, men jag tror inte att det finns så mycket du kan göra åt den saken annat än att ha tålamod och vänta. På ett teoretiskt plan kunde det fungera att runka på dagen för att "tömma reserverna", men om du inte känner lust att göra det utan bara gör det för att få utlösning så säger det sig själv att det kanske inte lyckas så bra, och att du då antingen har svårt att bli hård eller att komma.
Så ta det alldeles lugnt. Du kan egentligen inte påverka vad som händer under natten - och även om du skulle få utlösning under dagen så är det ingen garanti för att du inte skulle få det på natten ändå. Kanske du kan testa med att sova på en handduk så är det iaf inte alla lakan som behöver bytas om du kommer under natten?
Försök att slappna av, det är inte ett tecken på att någonting är fel utan snarare tvärtom - att din kropp fungerar som den ska.
Kram
Tessi