Tjäna pengar
22.03.2018
Hej! Jag undrar om det är möjligt att sälja för företag som Newbody som privatperson? Har googlat runt och har bara hittat såna möjligheter för lag och föreningar. Har ni andra förslag på liknande grejer man skulle kunna göra för att tjäna lite extra?

Ungdomsinformatör Ida svarar
29.03.2018
Hejsan,
vet faktiskt inte om New body går att sälja som bara privatperson. Troligen inte, eftersom det inte finns någon sådan information på deras hemsida.
Här finns ett tips om du vill tjäna lite extra.
Ett annat tips är att sälja Mary Kay produkter, men då måste du själv köpa ett sådant Starterkit för att kunna börja sälja. Det kan va ganska dyrt. Här kan du läsa mer om de.
Nu vet jag ju inte om du har ett jobb sen tidigare, men om inte så kan du också gå och fråga runt till olika butiker, företag eller caféer. Kanske det finns något ställe som skulle behöva någon som har möjlighet att hoppa in ett skift nu som då eller kanske städhjälp.
Hoppas detta hjälpte, och lycka till!
Hälsningar Ida