Kåt på styvmor :P
12.01.2020
Är en 15 snart 16 årig pojke och aa jag är kåt på min styvmor alltså. Får stånd typ jämt när hon är i närheten och kan inte tala med henne utan att rodna, dessutom runkar jag åt hennes kläder ibland och gör massa annat pinsamt bara för att jag är kåt och vill ha henne. Hon ser jättebra ut och är snäll och trevlig. De veckor jag är hos pappa känns fans jobbiga och konstiga för jag vill bara ha hans fru och det är ju lite vrickat för hon är 43 och min styvmor. Nästa vecka är det pappavecka igen så jag kan inte undvika henne heller av naturliga skäl, pga att hon bor med oss. Jag är rädd att pappa skulle bli arg om han visste och vet inte heller vad min styvmor skulle göra. Under mammaveckan klarar jag av allt ganska bra och drömmer om andra tjejer och så men varje pappavecka fuckar allt upp sig. Är så jävla kåt på styvmor. Typ dör snart om det inte går över. T

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
20.01.2020
Hej,
Jag förstår att ditt problem känns jobbigt och att det orsakar en stress i dig just för att det känns olämpligt. Men i sig är det inte någonting speciellt konstigt med att tända på någon som är äldre och som man har en nära relation till - det är bara lite olyckligt att det råkar vara din styvmor.
Det är inte farligt att fantisera om någon, och i dina fantasier kan du ju själv bestämma vad som händer, men det betyder inte att du måste göra någonting åt saken i verkligheten. Jag tror inte nödvändigtvis att din pappa skulle bli arg på dig fast han visste om det - och knappast hon heller, men alla saker kanske man inte heller behöver berätta om det i sin tur leder till att situationen skulle bli ansträngd. Det finns kanske inte så mycket att vinna på att berätta det.
Jag tycker att du helt enkelt skall försöka slappna av. Njut av upphetsningen och förälskelsen så länge den varar - för jag tror att den är övergående. Det är helt möjligt att vara tänd på någon på avstånd och njuta av det trots att man vet att det aldrig kommer att hända någonting med den personen. Jag tror nästan att om du skulle tillåta fantasierna och inte försöka motarbeta dem så skulle situationen gå över snabbare eftersom en del av förtjusningen också kan handla om att det är lite förbjudet.
Ingen stress, du är helt normal.
Kram
Tessi