Fattar ingenting
10.03.2019
Hej! Jag är vän med en kille som jag tycker väldigt mycket om. Han är väldigt snäll å sånde mot mig och vi känns som bästavänner!
Jag vet inte om han är seriös med det eller inte...
Vad ska jag göra?! En olycklig tjej

Ungdomsinformatör Ida svarar
11.03.2019
Hej!
Ni är vänner och vänner borde kunna prata med varandra. Så om det är något som stör dig eller att du blir sårad utav något han gör, prata med honom om det. Om du inte säger till så vet han troligtvis inte heller om det.
Fråga varför han sa så och vad han menade med det? För det är ju verkligen konstigt om han mittiallt bara säger så till dig. För att få reda på det så måste du nästan prata med honom.
Ta hand om dig! Hoppas det löser sig!
Kram, Ida