Hej hej hej.... Those were the days!
18.03.2018
Kan någon komma å dricka julmust till mig någon dag. Jag har kompisar, men de sitter hellre hemma och spelar fortnite xd. Varifrån skulle man kunna få tag på medicin för att jag känner mig efter att ha druckit för mycket *JULMUST*. xd
Jag har också brädspel och hubbabubba :)
-xd ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ungdomsinformatören Liselott svarar
22.03.2018
Hej!
Hm, varför inte kombinera julmust med fortnite? Det går väl att göra både-och? Ta med julmusten till kompisarna, så kan ni alla både dricka och spela - och kanske varva med lite brädspel? Men kanske ni ändå borde ta det lite försiktigt med hur mycket julmust ni dricker och hur mycket hubbabubba ni tuggar, för båda två ger väldigt mycket gaser i magen. Det ena pga kolsyran, det andra för att man sväljer luft när man tuggar tuggummi. Men kanske ni klarar att inte helt förgifta varandra om ni öppnar ett fönster ;)
Kram, Liselott