vänner
09.06.2019
måste skriva i hemliga rutan för annars vet hon vem jag är...hur ska jag göra? är det mig det är fel på, är jag för ytlig?

Ungdomsinformatör Ida svarar
10.06.2019
Hej!
Inget är fel på dig eller på hen. I en vänskapsrelation så bör man kunna respektera varandra. Man kanske inte tycker om allt som ens kompis gör (Ifall en kompis skulle göra något direkt mot dig som skulle såra eller skada dig skulle det absolut inte vara okej), men man måste ändå på nått sätt respektera ens vän och att hen kan göra och gör egna val. Människor är olika, man har olika intressen.
Känner du att du kunde ha gjort något annorlunda och vad skulle du isf gjort? Ifall du känner att du är arg än, så ge det lite tid och tänk över vad du vill göra. Inget bör göras idag, ibland är det bättre att låta det hela lugna sig en tid. Så ser man vad som händer och ifall du känner att du vill ta upp kontakten.
Ta hand om dig!
Kram, Ida