Panik, hjälp akut!
18.08.2019
Ja har snäpat me en kille aktivt i lite mer än 2 veckor å han svarade typ alltid men sen helt plötsligt bara slutade han å det har varit så nu i snart 1 1/2 vecka! Jag har panik liksom va ha ja gjort elä vad skall jag göra?! Jag har paniiik!! Hjääälp

Ungdomsinformatör Ida svarar
20.08.2019
Hej!
Det är svårt att säga. Men först och främst vill jag säga att du inte ska på nått sätt klandra dig själv eller fundera över att det skulle vara du som gjort något fel. Det kan vara så att han har mycket pågång just nu och inte har tid att skicka hela tiden, eller så är han helt enkelt inte intresserad. Har du skickat till honom och frågat nått? Om inte så kan du testa det och se vad du får för svar. Märker du att han inte vill skicka eller inte ens försöker att få igång en diskussion så skulle jag råda dig att gå vidare.
Ta hand om dig!
Kram, Ida