Mår han bra?
11.11.2020
Hej!
Jag är riktigt chokad alltså, jag skrev med en kille från skolan i 2 månader o vi träffades 3 gånger och har sovit hos hnm han skrev dagen efter vi sovit att vi inte klicka tyckte han och jag blev ju ledsen o allt såklart o efter en vecka tog han bort mig jätte skumt. Idag skriver min kompis ATT HAN HAR EN TJEJ HEMMA HOS SIG och dem ligger i hans säng det har liksom gått 1 vecka så jävla sjukt jag förstår verkligen ingenting. Mår han bra? Narcissistisk ksk? För han tycker han är bättre än alla andra oxå och skryter väldigt mycket om konstiga saker Anonym

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
16.11.2020
Hej,
Jag förstår att det känns jätteorättvist att ni först har någonting på gång, du sover hemma hos honom - men att han säger att det inte klickar - och sedan har han någon annan på gång så snabbt efter det. Men i sig betyder det inte att han skulle ha något fel.
Det kan ju vara så att han helt enkelt var osäker på vad han hade för känslor för dig, men att han förstod efter att ni sovit tillsammans att han inte var riktigt intresserad. Och det känns ju skit förstås, givetvis skulle det ha varit lättare om han hade varit lika intresserad som du - men nu var han inte det och var också ärlig med dig om den saken (?) då han skrev att det inte klickade. Det betyder ju inte att det är något fel på DIG fast du upplevde saken helt annorlunda. Du har rätt till din egen uppfattning och rätt att vara ledsen över att det inte blev som du ville - men lika lite som du kan rå för vad du känner så kan han rå för det han känner.
Och jag förstår att det känns som att han verkligen inte slösar någon tid då han redan veckan därpå har en ny tjej hemma hos sig, men kanske de två har haft någonting på gång redan tidigare? Eller också var han helt enkelt redo för det.
Du får vara ledsen och arg, men då du har sörjt färdigt hoppas jag att du förstår att det inte var meningen att det skulle vara ni två just nu. Du är värd så mycket mer än någon som behandlar dig så, och du förtjänar att vara med någon som värdesätter dig lika mycket som du värdesätter honom. Ta hand om dig!
Kram
Tessi