simultaneous dreams
11.09.2018
Min kompis och hennes pojkvän drömde samma dröm samma natt om att de kommer att göra slut och han kommer att bli ihop med hennes bästa vän. Hon tror att det kommer att hända på riktigt och vill inte mista honnom. Är det troligt att det händer på riktigt? Bff yo

Ungdomsinformatör Ida svarar
13.09.2018
Hej!
Människor har försökt tyda drömmar i all evigheter. De finns olika teorier och forskningar, men de går inte att säga "de man drömmer kommer att bli verklighet".
Jag kan inte spå i framtiden tyvärr, men jag skulle säga att de inte kommer att hända bara för att de har drömt de. Hon borde inte oroa sig. Man kan inte veta vad framtiden för med sig, så de är inget man borde oroa sig för. Dom är tillsammans nu och tycker om varandra.
Kram, Ida