Besviken
07.03.2019
:(Blir besviken när man har fått vänta jätte länge innan man får svar när alla andra som frågat frågor en dag efter redan fått svar men inte jag:( :(

Ungdomsinformatör Ida svarar
08.03.2019
Hej!
Ber om ursäkt för att du fått vänta på svar på din tidigare fråga. Vet inte vilken fråga som är din, i så fall skulle jag ha kunnat säga exakt varför du inte har fått svar på din fråga. Ibland så skickar vi frågor till experter, vilket kan ta lite längre tid. Vissa frågor kan vi svara direkt och snabbt på själva, så då får man snabbt svar. Tessi som är hälsovårdare och sexualrådgivare svarar på frågor om kroppen, mens och sex, så t.ex. om hon är borta eller har möten hela dagen så kan det vara att det tar lite längre tid att få svar på just dom frågorna inom det ämnen.
Jag kan helt förstå att det känns som en besvikelse när du ser att frågor som har kommit efter din har blivit besvarade.
Hoppas att du fått svar på din tidigare fråga, annars så kan du kommentera den. :)
Kram, Ida