Känslig för vibbar
10.07.2018
Hej! Det här är kanske en ovanligare fråga men jag vet inte riktigt vart jag annars skulle vända mig och ni verkar ta reda på mycket.
Kolla frågan i hemliga rutan

Ungdomsinformatören Liselott svarar
11.07.2018
Hej!
Jodu, den var både ovanligare - och svårare eftersom du skrivit allt i hemliga rutan ;) Svårt att svara något vettigt utan att avslöja för mycket då. Men vi kan säga kort och gott att du söker efter ett medium i trakten. Och det var inte lätt att hitta, nä, för alla kanske inte vill marknadsföra sig vitt och brett på nätet med tanke på olika sorters troll. Men skam den som ger sig. Jag vet en. Två kommuner bort fågelvägen från dig. Och jag vet att hen umgås i ett gäng med likasinnade med liknande förmågor. Så ja, kanske vi kan ta reda på rätt mycket ändå här på Decibel. Men jag vet inte om hen vill att hens förmågor ska komma fram på nätet, så jag ska fråga hen först. Isåfall kan du tex mejla mig din epost på decibel@korsholm.fi.
Kram, Liselott
Hej! Hen gav mig några namn, så mejla Decibel@korsholm.fi så får du dem :) /Liselott