hm
01.11.2017
När ska man beställa studentmössa? Eller köper man den fysiskt någonstans? Är man sent ute om man beställer den först då man vet att man blir student, alltså i typ april?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
03.11.2017
Hej,
Precis som det framkommer i kommentarerna som du har fått så kan du köpa din studentmössa i de flesta större varuhus nån vecka innan dimissionen. Fördelen med att köpa den från en fysisk butik är att du får testa olika storlekar så du vet att den sitter som den ska. Både i varuhus som Citymarket eller Prisma brukar de sälja studentmössor, och givetvis i olika klädaffärer. De är alla av samma märke så det är på sås ätt ingen skillnad varifrån du köper den.
Lycka till!
Kram
Tessi