Min kuk
02.02.2020
Vad skall jag göra är 14 år och min kuk är 23,5cm. Den är skitstor vill den skall vara mindre typ 15. Kan ja göra nå åt saken?

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
03.02.2020
Hej,
Tyvärr finns det inte så mycket man kan göra åt sin penisstorlek, oavsett om det handlar om att man upplever att den är för stor eller för liten. I din ålder kan det skilja sig väldigt mycket på hur utvecklad man är, men min gissning är att din penis knappast kommer att växa så mycket till, med tanke på att den redan är större än medeltalet.
Försök att tycka om dig själv så som du är. Så länge du är frisk och mår bra så är det inget fel.
Många kramar
Tessi