SÖNDAGSSKOLA
19.02.2020
Hej, jag har typ en gång i månaden en lek, pyssel eller något liknande åt en söndags skola, har brist på fantasi och skulle verkligen behöva tips på lekar, pyssel eller spel som man skulle kunna he. En grupp är 4-8 år och en annan 9-12 år, så lekar för barn i alla åldrar skulle jag behöva Hej

Ungdomsinformatör Ida svarar
20.02.2020
Hej!
Vad roligt! Jaa, känner igen det där när fantasin bara tar stop. Så det var bra att du skickade in en fråga.
För att få idéer på vad du kunde göra så kan du t.ex. lätt skriva in på google ”pysseltips” och ”lektips”. Så kommer det en hel del olika webbsidor som du kan kolla runt på.
Ett annat alternativ är att kolla på Pinterest, vilket är en webbsida som man kan få inspiration av inom olika områden. Så kolla in den!
Lycka till!
Kram, Ida