You decide how you are
17.06.2020
Hejj, jag hittade två hemsidor med fina kläder på nätet, jag undrar om ni kan ta reda på om dom är säkra hemsidor att beställa ifrån och om man kan betala först när kläderna kommer hem:) Z

Ungdomsinformatör Ida svarar
18.06.2020
Hej!
Tyvärr kan jag inte säga ifall dom är säkra eller inte. Kolla upp vad andra skrivit om sidan – det skulle vara bra ifall du kan hitta att någon annan från Finland har beställt från hemsidan. Annars så finns det ju bra webbutiker här i Finland/Sverige där man får på faktura.
Man måste vara 18 år för att ha ett VISA credit/debit kort. Med föräldrars samtycke kan VISA Electron kort beviljas till barn.
Skulle råda dig att prata med dina föräldrar och fråga vad de tycker.
Hälsningar Ida