Ulkomaille muutto
27.06.2014
Moi.
Kuinka helppoa on päästä Englantiin opiskelemaan lukion jälkeen?
Mitä kaikkea tarvitsee, että voi muuttaa Euroopassa toiseen maahan?
Haluaisin tietää asiasta paljon kaikkea, mutta netistä löytyy kaikkea sekalaista, mikä tekee asiasta vaikeampaa ymmärtää. Innostunut

Nuorisotiedottaja Liselott svarar
02.07.2014
Hei Innostunut!
Me tunnemme hyvän nettisivuston mistä voit saada paaaljon tietoa ja vinkkejä! maailmalle.net/  - Oletko jo löytänyt sen?
Kansainvälisen liikkuvuuden ja yhteistyön keskus CIMO on Suomen paras "asiantuntija" ja voi myös antaa henkilökohtaisia neuvoja sitten kun muuton aika lähteä lähestyy. Mutta nyt voisit esimerkiksi katsoa otsikoista "Korkeakouluopiskelijat" tai "Mahdollisuuteni kun en opiskele". Maailmalle.net:in kautta pääset myös heidän sivustoon maatieto.net. Sieltä löydät lisää tietoa juuri siitä, miten voisit päästä Englantiin (Huom, Britannia). maailmalle.net:in sivustosta löytyy myös esim. muistilista, mistä näet mitä tarvitset kun muutat Englantiin, http://www.maailmalle.net/tietoa_ja_neuvontaa/maailmalle_lahtijan_muistilista ja myös vinkkejä miten saat rahaa matkaan ja opiskeluajan aikana http://www.maailmalle.net/opiskelu/kustannukset_ja_rahoitus.
Eli jatkaa unelmointia - onhan sinulla kaikenlaisia mahdollisuuksia toteuttaa unelmasi tulevaisuudessa :)
Terv. nuorisotiedottaja Liselott