Accidental piss play
30.03.2021
Jag har bara tänkt på en lite tokig grej som hänt då jag haft sex med min pojkvän. Han hade förr problem med att komma och råkade pissa på sig då han trodde han skulle komma. Pinsamt. Sen började vi fundera om han har pissat inne i min slida nån gång. För han hade sagt att han kommit i mig två gånger före den här incidenten, men jag minns att jag kände hur snabbt det rann ut som varmt vatten... tänk om de va piss ÄÄÄ ahahaha. Det kändes inte alls som det gjort de senaste gångerna han kommit i mig, men jag är ju ingen sperma expert. Hur som helst, är det farligt att få piss där inne? Ville bara veta om man kan bli infertil av det. Oh pee

Hälsovårdare och sexualrådgivare Tessi svarar
31.03.2021
Hej,
Det är inte sådär superlätt för en kille att kissa då han har stånd eftersom det att svällkropparna är fyllda (d.v.s. att penisen är hård) gör att urinvägarna trycks ihop. Men det är omöjligt för mig att säga om det kan ha varit kiss. Sperma ändrar konsistens lite inne i slidan så det blir väldigt vattnigt och rinnigt, så det är inte samma konsistens som det är om killen kommer utanpå.
Men oavsett så är det nog inte farligt. Slidan har ett bra sätt att rengöra sig själv så den klarar av ganska mycket. Och du kan inte bli infertil över det.
I största allmänhet tycker jag att det verkar som en bra sak att ni kan tala så öppet om saken, och att man kan ha överseende med att det inte alltid går helt enligt planerna :)
Kram,
Tessi