Kix 8
19.01.2021
Hej Kix
Det är jag som är tillbaka. Vi skrev med varandra i förra månaden angående min hypokondri om du minns.
Jag har nu jobbat som du sa på min hypokondri och kommit fram till en slutsats för att sätta punkt på allt detta. Du får kommenterar/bekräfta det som jag skrivit eller om du har något att lägga till i kommentarer Ant

Ungdomsinformatör Kix svarar
22.01.2021
Hej!
Vad roligt att du skrev in och berättade hur det har gått för dig – jag blev genuint väldigt glad av att höra det! Grattis till nya jobbet! Och bra kämpat med att ha slutat läsa om symptom på internet, jag är stolt över dig :)
Jag tycker allt det du skriver låter väldigt logiskt och välgenomtänkt. Du tycks ha en god förmåga att analysera dig själv, och vara självmedveten istället för att bara trycka ner saker. Det kommer du ha nytta av i livet. Att vara en ”tänkare” till personligheten kan ibland kännas lite jobbigt men i slutändan är det nog mest positivt när man lär sig att hantera och acceptera det – talar ur egen erfarenhet :)
Hoppas du får en fortsatt fin vinter! Det är bara att skriva in hit igen om det skulle vara nåt. <3
Kramar, Kix