Ridning!
09.05.2025
Hur har tjejen sina ben när hon rider på killens kuk?vart ska killen ha sina händer när hon rider på killens kuk?vart har tjejen sina händer när hon rider på killens kuk? D.h

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
13.05.2025
Hej.
Det viktigaste då man har sex är att det är skönt, så oavsett vilken ställning man har sex i så skall man försöka göra det så bekvämt som möjligt för sig. Om vi antar att killen ligger på rygg och att tjejen sitter ovanpå honom så är kanske det mest naturliga att hon sitter gränsle över honom, dvs med ett ben på verdera sida precis som då man rider. Killen kan då ha händerna på hennes höfter, midja eller bröst. Tjejen kan ha sina händer på killens bröst och då samtidigt ta stöd av dem. Men det finns ingen generell regel om var man måste eller inte får ha sina händer - utan det är någonting man kan kommunicera om med sin partner om man har speciella önskemål.
Hälsningar
Tessi