Gravid? :O
26.05.2016
Hej. För en månad sen hade jag sex med min pojkvän när jag hade mens. Det kom ut lite spermier på sidan. Och nu har jag fått min mens igen. Men nu är den två dagar för tidig. Kan det bero på graviditet? Hjäälp &7!-

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
26.05.2016
Hej.
Nej, det är inte troligt att det beror på graviditet. Det beror nog bara på att kroppen inte är en maskin som fungerar exakt regelbundet. Om du inte äter p-piller (och egentligen fast du skulle göra det) så är det inte alls konstigt fast din mens kommer två dagar tidigare en gång eller två dagar senare en annan. Det skulle egentligen vara konstigare om den alltid skulle komma prick då det är meningen.
Så oroa dig inte, bara att leva vidare.
Kram
Tessi