Svara!!!
20.01.2016
Min kille och jag kned våra kön mot varandra och vi hade underkläder på oss. Han kom inte, men jag har fått några tecken. Jag behöver kissa hela tiden, det sticker till i magen, jag mår dåligt. Kan det bero på att jag är gravid? Eller att jag har blivit?! Eller är det bara för att jag har fått t.ex. För lite vitaminer eller proteiner eller nått? Snälla svara &7!-

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
25.01.2016
Hej.
Om ni gned könen mot varandra men hade underkläderna på er och han inte fick utlösning så är risken för graviditet så liten så att det inte är värt att oroa sig över den saken.
Om du behöver kissa hela tiden och det sticker till i magen låter det nog mer sannolikt att det beror på någonting annat, t.ex. urinvägsinfektion eller bara en tillfällighet.
Kära du. Sluta oroa dig så mycket. Spermier ÄR för visso mäktiga saker, men de är inte magiska eller övernaturliga och de kan inte ta sig igenom vilka hinder som helst. Skydda er då ni har sex, så behöver ni inte oroa er - men ta inte heller ut sorger och bedrövelser och problem i förskott.
Njut av att vara ung och ha sex och upptäcka världen, men ta ert ansvar så behöver du inte oroa dig.
<3
Kram
Tessi