Finns det någon tjej som vill ha knull eller sex med en kille?
13.05.2025
Hej!Finns det någon tjej som vill ha sex eller knull med en kille? D.h
Rosanna farg

Nuorisotiedottaja Rosanna Vastaa
13.05.2025
Hej!
De flesta heterosexuella tjejer kommer någon gång i sitt liv att ha sex med en kille, så svaret på din fråga är: Ja, det finns det absolut. Om det finns någon tjej som vill ha sex med just dig kan jag tyvärr inte veta eller svara på.
Om du själv vill ha sex med en tjej någon gång hoppas jag dock att du frågar henne på ett mer finkänsligt och mindre klumpigt sätt. Annars lär det nog inte nappa särskilt bra.
Nu var frågan aningen skumt formulerad och kan tolkas som att du frågar ifall det finns någon tjej i denna frågetjänst som vill ha sex med en kille (dig). Om så är fallet är detta inte rätt forum att söka den typen av kontakt.
- Rosanna