Penislukosta
20.04.2023
Pyysin ex-tyttöystävääni pitämään penislukon avaimia ja että hän tulisi avaamaan lukon parin päivän päästä. Hän suostuu jos pidän vähintään viikon verran lukkoa. Hän myös ehdotti että olisin mahdollisimman kauan masturboimatta ja sitten kun en voisi enää olla masturboimatta niin laittaisin lukon paikoilleen ja hän avaisi sen parin päivän kuluttua. Kumpi on teidän mielestä parempi vaihtoehto ? Eero
Lila Kaki

Nuorisotiedottaja Lila Vastaa
26.04.2023
Hei,
Kiitos kysymyksestäsi!
Kirjoittamasi perusteella tulkitsen vaihtoehdoiksesi tässä kohtaa seuraavat kaksi:
1.       Ex-tyttöystäväsi säilyttäisi penislukkosi avaimia ja avaisi lukon parin päivän päästä, mutta kuitenkin niin, että olisit pitänyt lukkoa vähintään viikon verran.
TAI
2.       Olisit mahdollisimman kauan masturboimatta, jonka jälkeen asettaisit penislukon paikoilleen. Tämän jälkeen ex-tyttöystäväsi avaisi lukon parin päivän kuluessa.
Meidän nuorisotiedottajien on vaikea ulkopuolisina arvioida, kumpi näistä vaihtoehdoista olisi sinulle paras. Tässä kohtaa voisi olla hyvä miettiä sitä miksi ylipäänsä haluat käyttää penislukkoa? Kysymyksestäsi ei käy ilmi taustatekijöitä penislukon käytölle, eikä myöskään sitä oletko käyttänyt penislukkoa aikaisemmin. Tästä syystä meidän on vaikea ottaa kantaa siihen, mikä voisi olla sinulle sopivin toimintatapa. Kirjoittamasi perusteella vaikuttaa siltä, että olet kuitenkin avoimesti keskustellut aiheesta ex-tyttöystäväsi kanssa, mikä on erittäin hyvä asia.
Kysy Pois-palvelussamme on useita vastauksia penislukkoon liittyen, joihin tutustumalla voit löytää lisätietoa. Löydät vastaukset klikkaamalla Kysy Pois-palvelun "Kysymykset ja vastaukset"-osiota ja kirjoittamalla hakukenttään "penislukko".
Niiden seassa on yksi vastaus, joka käsittelee samanlaisia aiheita, kuin mitä sinun kysymyksessäsi tulee ilmi. Siitä voisi erityisesti olla sinulle apua. Pääset tutustumaan vastaukseen täältä https://www.decibel.fi/kysy-pois/kysymykset-ja-vastaukset/exan-kanssa-
Toivottavasti tästä oli sinulle apua!
Terkuin, Lila