Kasvu
05.12.2014
Miten paljon penis kasvaa tyypillisesti erektion aikana? Jos on levossa oikein minimaalinen, niin voiko erektiossa olla kovin iso penis? Voiko terska olla leveämpi kuin peniksen varsi? Millainen penis on tyttöjen mielestä kaikkein paras ja kiihottavin? Vil

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
11.12.2014
Heippa.
Se paljonko penis kasvaa erektion aikana vaihtelee aika paljon miehestä toiseen. Mutta levossa pienemmät penikset kasvavat yleensä enemmän kuin levossa isokokoiset penikset. Oikein minimaalinen penis ei yleensä jättikokoiseksi kasva, mutta voi kuitenkin kasvaa "normaalikokoiseksi".  Eli vaikka penis on levossa normia pienempi voi olla että erektiossa se kasvaa enemmän kuin normaalin kokoinen penis jotta erektiossa ne ovat samanpituisia. Se että terska on leveämpi kuin varsi kuulostaa aivan normaalilta.
Sanoisin että tyttöjen mielestä kaikkein paras ja kiihottavin penis on sellainen joka on kiinni ymmärtäväisessä, hellässä ja hauskassa pojassa tai miehessä. Eli peniksen ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä verrattuna siihen kuinka suuri merkitys sillä on miten penistä käyttää. Kunhan uskot itseesi ja kohtelet tyttöä oikein sekä sängyssä että muuten niin tuskin tulee valituksia.
Terveisin
Tessi