Trosan
01.05.2024
Hej jag frågade förr om att ja runkar till tanken på min mammas vän i sverige och hon har en hårig mutta. Vi är i besök och inatt har jag inte sovit då jag skäms. Igår badade mor och bhennes vän nakenbad och jag var i bastun och kollade ut genom fönstret och blev kåt och runkade. Jag tog upp trosor från golvet i badrummet bara för å kolla på dom och då kommer mammas vän in och ser mig hålla dom. Hon säger jag kan göra klart och komma ut sen och säger jag får behålla trosorna sen går hon ut. Nu skäms jag är rädd hon ska säga till min mor. Hon såg mig helt naken med stånd och vet nog vad jag gjorde. Jag har aldrig sett en så hårig mutta bara på nätet och jag tänker på det hela tiden. Jag har runkat flera gånger inatt och kollat på trosorna men är rädd hon ska berätta till min mor. Ska jag säga något själv till mor? Sen har jag en sakntill jag har sprutat sperma i min hand inatt och slickat i den för att känna smaken och tyckte det var okej smak och bara salt. Läst att nån annan gjort de men är det normalt eller gay? Och är det stört att lukta i npns använda trosor och runka samtidigt?
Virgin 15

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
02.05.2024
Hej,
Det låter inte alls avvikande att upphetsningen man känner i din ålder kan vara väldigt stark, och det låter som att just denna kvinna symboliserar någonting väldigt kvinnligt och kanske samtidigt lite moderligt och förbjudet - vilket i sin tur säkert ökar din upphetsning. Slappna av.
Jag tycker inte att det finns något behov att berätta någonting för din mamma, och huruvida hon själv berättar någonting för din mamma eller inte kan du egentligen inte påverka så det skulle vara onödigt att stressa över det. Det att du stod i bastun och kikade på din mamma och hennes väninna då de var nakna var förstås inte okej, men det är också förståeligt att du är nyfiken, och du har rätt till dina egna fantasier och till ditt eget sexliv - precis som vem som helst. Det är inte heller okej att ta andras egendom (då menar jag hennes trosor) men om hon nu gav dem till dig så är de ju dina.
Det är knappast unikt att ha smakat på sin egen sperma och du är definitivt inte ensam om det. Det i sig har ingenting att göra med huruvida man är homosexuell eller inte. Jag tror inte heller att det är unikt att bli upphetsad av att lukta på någons trosor, men det är inte heller någonting som alla gör.
Hälsningar
Tessi