Killar
05.12.2018
Hejsan än kille på 23 år .jag har börjat tänka i andra bannor om min sexuallitet de värkar som ja tycker mer om killar . Kollar på gay porr engång i veckan har gjort än längre tid runkar även till de men kan även runka och fantisera till det utan att titta på porr och i lbland ha anal sex med mig själv ioch fantisera om killar vad tror ni ?är de normalt fundersam har aldrig haft sex med någon K

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
11.12.2018
Hej.
Jag tycker att det låter bra att du har funderat över vem du dras till, och att du har öppnat upp för att du kanske inte är helt hetero (om det nu finns någonting sånt). Men jag tycker inte att du behöver sätta någon stämpel på dig själv om du inte vill.
Att fantisera och titta på en viss form av porr betyder inte nödvändigtvis att man själv vill genomföra det i verkligheten - men det betyder att man blir upphetsad av tanken. Vilken betydelse man sedan tillskriver det är upp till var och en.
Jag tycker inte att det du skriver låter det minsta "onormalt", men det handlar ju mycket om vilken betydelse man tillskriver ordet "normal". Menar du "normal" som i strikt heterosexuell så nej, då är du knappast helt normal. Men menar du "normal" som i "vanlig" eller "mänsklig" så är mitt svar ja, jag tycker att det låter helt normalt.
Det är normalt att fantisera om att ha sex med personer av samma kön. Det är inget fel med det och det är inte ett problem om du inte själv väljer att göra det till ett. Fortsätt framåt bara, du har så mycket roligt som väntar dig.
Kram
Tessi