miksi en saa yöllisiä siemensyöksyjä
14.03.2022
Mikähän on syynä, että minä en ole koskaan nähnyt märkiä unia? Olen 16v poika, ja vähän harmittaa, kun ei niitä ole ollut kertaakaan. Jotkut kaverini ovat kehuneet minulle, että seksiunet ovat ihania, ja tuntuu mahtavan hyvälle, kun siemensyöksy tulee unen aikana. Haluaisin kovasti kokea, miltä se tuntuu. Olen ollut nyt yli puoli vuotta ilman itsetyydytystä, että laukeaisin nukkuessa, mutta ei. Erektioita kyllä riittää. Seksistä ei ole kokemusta.

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
Nuorisotiedottaja Piia Vastaa
17.03.2022
Hei,
En osaa sanoa, mistä johtuu, ettet ole saanut yöllisiä siemensyöksyjä. Joskus voi saada semmoisen käsityksen, että niin tapahtuisi kaikille, mutta se ei ole niin. Ei ole itsessään yhtään epänormaalia, ettei niin ole tapahtunut, eikä se tarkoita, että jotain olisi vialla.
Varmasti on niitäkin, jotka kokevat ihanaksi nähdä unia seksistä ja saada siemensyöksy unissaan, mutta mielestäni on yleisempää, että itse unta ei edes muista ja aamulla herätessään vasta huomaa siemensyöksyn tulleen. Koska emme voi varsinaisesti vaikuttaa uniimme, ei sille asialle voi itse oikein tehdä mitään. En usko, että yöllisten siemensyöksyjen saamisen mahdollisuus kasvaa, vaikka olet välttänyt mastruboimista viimeisen puolen vuoden ajan.
Terveisin, Tessi