Rintojen väliin
13.10.2014
Moi! Tässä kysymys. Haaveilen yhä useammin siitä, että tyttöystävä kiihottaisi ja hyväilisi penistäni rinnoilla. Miten sitä kannattaisi ehdottaa hänelle? Ajatus siitä kiihottaa kovasti ja mietin sitä melkein aina kun itsetyydytän, onko se normaalia? Vaikuttaako asiaan jotenkin, kun tyttöystävällä on isot rinnat ja minulla pitkä penis?
Toinen kysymys. Mistä mahtaa johtua, kun sperman määrä on selvästi suurempi nykyään verrattuna muutaman vuotta sitten? Se on hassua, kun siemensyöksyn aikana spermaa tulee ja tulee niin paljon. Mutta tyttöystävä on kertonut kiihottuvansa isosta lämpimästä lastista. Niikko

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
14.10.2014
Hei,
Se että poika (tai tyttö) haaveilee peniksen hyväilystä rinnoilla ei ole millään tavalla epätavallista, eivätkä peniksen tai rintojen koko oikeastaan vaikuta tähän. Kuulostaa siltä että teillä on kuitenkin sellainen suhde että pystytte keskustelemaan myös seksi asioista tyttöystäväsi kanssa, joten mielestäni voit oikein hyvin kysyä häneltä tai kertoa hänelle näistä fantasioista niin näet miten hän suhtautuu, tai voit itse hieroa hänen rintoja penikselläsi esimerkiksi siinä yhteydessä kun/jos hän antaa sinulle suuseksiä sillä silloinhan hän on jo valmiiksi sielläpäin.
Jos et kysy häneltä suoraan sinun kannattaa kuitenkin olla valppaana - en tietenkään tiedä mitä yleensä teette kun harrastatte seksiä niin rintojen hyväily peniksellä saattaa tulla järkytyksenä ellei kumppani ole ollenkaan valmis tähän. Tunnet kuitenkin tyttöystäväsi parhaiten ja tiedät varmaan melko hyvin etukäteen miten hän voisi suhtautua. Muistathan kuitenkin että mikäli hän ei tätä halua tehdä niin pakottaminen ei koskaan ole ok. Herkkyys ja toisen ihmisen kunnioittaminen ja kuuleminen on aina edellytys hyvään seksiin.
Sperman määrä ja koostumus saattaa vaihdella vähän riippuen siitä kuinka usein tulee siemensyöksyjä ja kuinka kiihottunut poika on.  Voi olla että määrä on suurempi nyt verrattuna siihen kun olit nuorempi koska olet nyt valmiiksi kehittynyt. Tavallisesti määrä vaihtelee noin 3-5 millilitraan, eli yleensä spermaa tulee noin teelusikallisen verran.
Toivon teille hyviä hetkiä!
Terveisin
Tessi