Qwe
03.04.2017
Hei
Tuntuu sille että en rakasta poikaystävääni, hän on hyvä poikaystävä mutta tuntuu että jotain vain puuttuu. Hän on minuun rakastunut ja lähettelee tosi paljon viestejä päivittäin. Pitäisikö minun ottaa ero vai mitä minä teen. Qwe

Kouluterveydenhoitaja/seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
10.04.2017
Hei,
Jos tuntuu siltä ettet ole enää yhtä rakastunut kuin ennen, tai että poikakaverisi takertuu sinuun liikaa niin ehkä sinun kannattaisi ottaa asel taaksepäin ja miettiä.
Vaikka hän olisikin "hyvä poikakaveri" se ei välttämättä tarkoita että hän on oikea poikakaveri sinulle juuri tällä hetkellä. Maailma on hyviä tyyppejä täynnä - mutta hyvä rakkaus suhde vaatii kuitenkin yleensä vielä jotakin lisää, eli itse rakkaus, kiinnostus, intohimo j.n.e. Ystävyys ja tasapaino ovat hyviä ja tärkeitä osia suhteesta, mutta jos sinusta tuntuu että joudut jollain tavalla "tyytymään" ehkä hän ei kuitenkaan ole sinulle oikea.
En tietenkään pysty tekemään tätä päätöstä sunun puolesta, vaan ainoastaan sinä itse tiedät miltä sinusta tuntuu. Mutta vaikka suhteen päättäminen ja jonkun ihmisen jättäminen tuntuu todella kurjalta, niin suhteen jatkaminen on vielä kurjempaa ellei sinulla ole häntä kohtaan mitään tunteita.
Kirjoitat itsekin että hän on hyvä tyyppi, niin todennäköisesti hän löytää jonkun toisen joka todella rakastuu häneen. Et ole millään tavalla "pahis" vaikka jättäisit hänet, emme kertakaikkiaan pysty vaikuttamaan tunteisiimme sillä tavalla että voisimme valita keneen rakastumme tai kuinka pitkäksi aikaa.
Mieti rauhassa asiaa ja tee niin kuin sinusta tuntuu.
Terveisin
Tessi