Perhana
03.06.2019
olen muuttanut isompaa kaupunkiin työn perässä ja nyt olen yksinäinen ja masentunut ja pelkään lähestyä ihmisiä vapaa ajalla kun en halua että mua taas haukutaan ulkonäköä tai muuten vaan nauretaan mutta ei mulla töissäkään mene hyvin niin voiko nämä kaikki vaikuttaa muhun niin että palan loppuun ? Apuatarvis
Hannele klippt2

Nuorisotiedottaja Hannele Vastaa
12.06.2019
Hei "apuatarvis!
Kiitos kysymyksestäsi. Kerroit, että pelkäät kiusaamista tai että joudut muiden naurun alaiseksi. Kirjoituksen perusteella olet kokenut kiusaamista aikaisemminkin.Tämä on erittäin ikävää kuulla. Ketään ei saisi kiusata, eikä arvostella minkään syyn takia. Oletko ollut puhumassa missään tunteistasi? Olisiko kaupungissa esim. nuorten palveluita joissa voisit keskustella esim.nuoriso-ohjaajan tai psykologin kanssa. Yksin ei kannata jäädä murehtimaan asioita, ne vain tuntuvat paisuvan omassa päässä, asiat voivat yksin miettiessä muuttua isoimmiksi kuin ovatkaan.
Älä pelkää mitä voisi tapahtua, vaan aloita oma mukava elämä. Tee asioita joista saat  iloa ja nautintoa. Hanki ystäviä ja harrastuksia.  Älä pelkää ottaa kontaktia muihin ihmisiin ole oma itsesi. Nauti kesästä ja lämmöstä!
Ystävällisin terveisin; Hannele :)