Stort ollon
03.05.2024
Hej! Jag har inga som helst problem med att dra tillbaka förhuden hela vägen när penisen är slak så jag kan tvätta men eftersom jag har stort ollon kan jag bara dra tillbaka den några cm när jag har stånd. Borde jag göra något? Megaollon

Terveydenhoitaja ja seksuaalineuvoja Tessi Vastaa
07.05.2024
Hej,
På basen av det du skriver så tycker jag att du skall vända dig till en ungdomsmottagning. Du skulle antagligen behöva bli undersökt av en läkare som kan ta ställning till om någonting behöver göras. I sig låter det bra att det inte är några problem med att dra förhuden bakåt då penisen är slak, men man vill ju inte heller att det orsakar smärta vid sex, så då är det bättre att göra någonting åt saken nu innan det är aktuellt.
Kontakta ungdomsmottagningen på din hemort.
Kram,
Tessi