Rintojen näkeminen rakastellessa
24.03.2023
Hei! Mitä muita rakasteluasentoja olisi kuin ns. rodeo, jossa näkisin tyttöystäväni rintojen liikkeet aktin aikana? Mitkään radikaalit/roisit/rajut sessiot ei ole meidän juttumme, vaan nautimme herkästä seksistä perinteisesti makkarissa sängyssä. Rodeota olemme kokeilleet muutamia kertoja. Tyttöystäväni kaunis keho ja upeat rinnat pääsevät oikeuksiinsa. Ja mikä tärkeintä, nautintoa yhteisistä hetkistä olemme saaneet molemmat.
Stinke

Nuorisotiedottaja Stinke Vastaa
28.03.2023
Hei ja kiitos yhteydenotostasi!
Mukava kuulla, että nautitte ja saatte molemmat mielihyvää rakastelusta toistenne kanssa. On myös kiva kuulla, että arvostat naisesi kauneutta. Kerroit pitäväsi herkästä seksistä makuuhuoneessa, ettekä haluaisi harrastaa rajua seksiä. Haluaisit kuitenkin löytää asentoja, joissa pääsisit ihastelemaan naisesi vartaloa edestäpäin.
Lähtökohtaisesti seksin intensiteettiä voi pari itse säädellä siten, että se ei ole liian roisia, vaan intiimiä ja hellää. Sama pätee myös toisinpäin; yleensä hellinä ja herkkinä pidetyistä asennoista saa muokattua parin keskinäisellä kemialla intensiivisempiä tai villimpiä. Tietenkään kaikissa asennoissa näköyhteys rintoihin ei ole samankaltainen.
Toivomasi kaltaisista asennoista mieleeni tulee ensimmäisenä lähetyssaarnaajan erilaiset variaatiot; perinteisessä lähetyssaarnaajassa mies yhtyy jalat levällään makaavaan naiseen päältäpäin, omiin käsivarsiinsa nojaten. Tässäkin asennossa rinnat toki näkyvät, mutta mikäli rintojen näkeminen on se pääasia, voit muokata asentoa esimerkiksi siten, että olet polvillasi naisen edessä ja yhdyt häneen. Nainen voi pitää esimerkiksi jalkojaan olkapäilläsi tai voitte esimerkiksi asettaa naisen lantion alle tyynyn.
Luonnollisesti kaikki asennot, joissa nainen on sylissäsi, toimivat visuaalisena kiihokkeena, joissa näet rinnat. Voit esimerkiksi istua tuolilla ja nainen istua syliisi tai voit halutessasi maata sängyllä selälläsi ja nainen voi istua päällesi. Tämä asento voi mahdollistaa sekä hyvin intiimin kanssakäymisen suuteluineen ja katsekontakteineen, mutta saat myös nähdä naisen rinnat.
Voitte myös kokeilla esimerkiksi seksiä pöydän päällä, jolloin naisen selkä taipuu pöydälle ja sinä itse pystyt yhtymään häneen seisoen. Tämä mahdollistaa näkymät rintoihin. Saman voitte toteuttaa myös esimerkiksi sängynlaitaa vasten. Tai mikäli olette hyvässä fyysisessä kunnossa, voitte myös harjoitella seisten asentoja, jotka täyttävät toiveesi rintanäkymistä. Otattehan kuitenkin huomioon anatomiset seikat : asennot seisten voivat monelle olla liian haasteellisia tai vaativia! Älkää siis riskeeratko kehojanne yrittämällä taipua liian haasteellisiin asentoihin!
Seisten/riippuvassa asennossa mies seisoo kannatellen naisen koko painoa käsillään. Tähän asentoon on helpoin tapa päästä siten, että mies kannattelee ensin naista sylissään kasvot vastakkain ja mies itse seisoo. Mies seisoo selkä seinää vasten. Mies laskee varovasti naisen alas lattialle käsien varaan ja nainen nostaa toisen jalan seinää vasten. Mies ottaa siitä kiinni kädellään ja samalla asettaa toisen kätensä naisen selän taakse, jotta nainen saa toisen jalkansa nostettua miehen ympärille. Naisen jalat ovat siis miehen kannattelemat, mutta nainen itse kannattelee käsivarsiensa varassa ylävartaloaan, kuin kohotettuna siltaan. Mies voi koukistaa hivenen polviaan, mikäli se tuntuu helpommalta.
Asentoja on hiukan vaikeahko kuvailla sanallisesti. Ehdotankin, että tutustuisit kuvitettuun kirjallisuuteen perehtymällä esimerkiksi tantraseksiopuksiin tai kamasutraan. Näissä opuksissa on selitetty auki erilaiset asennot ja niiden turvalliset toteuttamistavat. Voitte myös yhdessä tyttöystäväsi kanssa lukea näitä teoksia ja miettiä mikä teistä voisi tuntua kokeilemisen arvoiselta. Vastaavia kirjoja löydät esimerkiksi kirjastosta.
Terveisin,
Stinke